18 maj 2014

Dźwięki w GTA V i inne darmowe wykłady z GDC


W darmowej części GDC Vault mamy dostęp do wielu ciekawych materiałów z tegorocznej konferencji GDC. Na początek proponuję wykład poświęcony tworzeniu oprawy dźwiękowej do gry Grand Theft Auto V. Prezentacja zawiera wiele porównań od strony audiowizualnej z poprzednią grą Rockstara, czyli GTA IV. W serwisie dostępne są również post-mortemy klasyków takich jak Shenmue, czy gier firmy Lucas Film, tworzenie gier Antichamber, Child of Light, Withness, polskiego Witchera 3 i wielu, wielu innych.

The Sound of Grand Theft Auto V
Pozostałe darmowe materiały z GDC

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czy przedstawisz tą grę:
http://worldoflivecraft.blogspot.com
To moja gra. :)
Tylko radzę przeczytać sterowanie przed zagraniem. :D
Pozdrawiam.

artpoz pisze...

Przykro mi, ale nie piszemy o grach amatorskich, niedokończonych i niewydanych. Może kiedyś gdy twoja gra powtórzy sukces Minecrafta :) Pozdrawiamy.

Anonimowy pisze...

Fajny wpis. generalnie nie zagłębiałem się jeszcze w żadne zagadnienia związane z GTA V (wiem jestem szybki jak cholera) teraz porwało mnie http://www.agito.pl/diablo-iii-reaper-of-souls-na-pc-4826-938638.html D3 z dodatkiem. W sumie czytałem o GTA V troszkę i czuje lekkie ukucie aciekawienia na ta grę chociarz fanem serii jakoś nigdy nie byłem. Ale może może ... Pozdrawiam