Podczas konferencji Game Day 2011 odbyło się wiele interesujących wykładów. Zapraszam do oglądania.
Krzysztofa Gonicarz "Małe studia kontra wielkie media - PR-owy nanokombinezon".
Małe studio kontra wielkie media cz. 1
Jarosław Kulik (The Farm51) "Unreal Develompent Kit jako narzędzie dla niezależnych deweloperów"
UDK jako narzędzie dla niezależnych deweloperów cz. 1
UDK jako narzędzie dla niezależnych deweloperów cz. 2
UDK jako narzędzie dla niezależnych deweloperów cz. 3
Kamil Bilczyński (The Farm51) "GameDesign w pigułce"
Game Design w pigułce cz. 1
Game Design w pigułce cz. 2
Game Design w pigułce cz. 3
Wojciech Pazdur (The Farm51) "Mechanika rozgrywki w grach akcji"
Mechanika rozgrywki w grach akcji cz. 1
Mechanika rozgrywki w grach akcji cz. 2
Mechanika rozgrywki w grach akcji cz. 3
Mechanika rozgrywki w grach akcji cz. 4
Tomasz Kozera (Reality Pump) "Balansowanie gier, pułapki są wszędzie"
Balansowanie gier, pułapki są wszędzie cz. 1
Balansowanie gier, pułapki są wszędzie cz. 2
Balansowanie gier, pułapki są wszędzie cz. 3
Balansowanie gier, pułapki są wszędzie cz. 4
Balansowanie gier, pułapki są wszędzie cz. 5
Balansowanie gier, pułapki są wszędzie cz. 6
Hubert Kubit, Paweł Sasko (Reality Pump) "Obalanie mitów czyli o pisaniu do gier"
Obalanie mitów czyli o pisaniu do gier cz. 1
Obalanie mitów czyli o pisaniu do gier cz. 2
Obalanie mitów czyli o pisaniu do gier cz. 3
Obalanie mitów czyli o pisaniu do gier cz. 4
Obalanie mitów czyli o pisaniu do gier cz. 5
Jakub Grudziński (Artifex Mundi) "A teraz coś z zupełnie innej beczki - projektowanie i produkcja gier typu HOPA"
A teraz coś z zupełnie innej beczki cz. 1
A teraz coś z zupełnie innej beczki cz. 2
A teraz coś z zupełnie innej beczki cz. 3
A teraz coś z zupełnie innej beczki cz. 4
Michał Radziszewski, Piotr Turecki (Drago Entertainment) "Generowanie świata skybox, słońce, mapa"
Generowanie świata cz. 1
Generowanie świata cz. 2
Generowanie świata cz. 3
Generowanie świata cz. 4
Adam Bryła (Nicolas Entertainment Group) "Techniki tworzenia normal map w silnikach czasu rzeczywistego"
Techniki tworzenia normal map cz. 1
Techniki tworzenia normal map cz. 2
Techniki tworzenia normal map cz. 3
Techniki tworzenia normal map cz. 4
Łukasz Królikowski (Nicolas Entertainment Group) "Semi Procedural Animations"
Semi Procedural Animations cz. 1
Semi Procedural Animations cz. 2
Semi Procedural Animations cz. 3
Semi Procedural Animations cz. 4
Katarzyna Wadas (Nicolas Entertainment Group) "Tworzenie i animowanie postaci"
Tworzenie i animowanie postaci cz. 1
Tworzenie i animowanie postaci cz. 2
Artur Gaszyniec "Proces tworzenia gry na iPhone"
Proces tworzenia gry na iPhone cz. 1
Proces tworzenia gry na iPhone cz. 2
Proces tworzenia gry na iPhone cz. 3
Proces tworzenia gry na iPhone cz. 4
Proces tworzenia gry na iPhone cz. 5
Piotr Babieno (Bloober Team SA) "Worst game ever Paper Wars Cannon Fodder Strategia unikalnego marketingu"
Worst game ever
Odbył się też interesujący panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli firm produkujących gry.
Panel dyskusyjny cz. 1
Panel dyskusyjny cz. 2
Panel dyskusyjny cz. 3
Panel dyskusyjny cz. 4
Panel dyskusyjny cz. 5
Panel dyskusyjny cz. 6
Panel dyskusyjny cz. 7
Panel dyskusyjny cz. 8
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz