Tym razem bez zbędnego wstępu przejdziemy do samego "mięska". Zapraszam do zapoznania się z czterema prezentacjami pochodzącymi z różnych edycji spotkań IGDA Montreal.
- The Next Generation of Player - Dyrektor kreatywny firmy Ubisoft - Clint Hocking mówi o zmianach w społeczeństwie graczy i wpływie tych zmian na branżę gier.
- The Interactive Level Design of BioWare's Mass Effect 2 - Corey Andruko i Dusty Everman z firmy BioWare opowiadają o tworzeniu poziomów na potrzeby gry Mass Effect 2.
- Halo 3 Environmental/Level Pipeline - Kolejna prezentacja dotycząca tworzenia poziomów. Tym razem Vic DeLeon i Mike Zak z firmy Bungie opisują kulisy powstawania poziomów do gry Halo 3.
- Borderlands Production Consistency Through Change - Lulu LaMer - producentka z firmy 2K Games opowiada o kulisach produkcji gry Borderlands.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz