O grze Fable 2 pisaliśmy wcześniej w kontekście wizyty w studiu Lionhead, jednak od tego czasu pojawiło się wiele nowych materiałów na jej temat.
Rob Watkings, grafik z Lionhead Studios odpowiedzialny za tworzenie otoczenia w grze, opowiada o swojej pracy w artykule na CGSociety.
Rob Watkings, grafik z Lionhead Studios odpowiedzialny za tworzenie otoczenia w grze, opowiada o swojej pracy w artykule na CGSociety.
Fable 2 Game Production Focus
Krótki wywiad z szefem Lionhead Studios i jednocześnie głównym projektantem Fable 2 Peterem Molyneux już po skończonej produkcji oraz drugi wywiad dostępne są w serwisie EurogamerTV.
Post-Mortem with Peter Molyneux
Peter Molyneux - A Life in games
Podczas konferencji GDC w 2008 roku Peter Molyneux miał wystąpienie poświęcone grze Fable 2, podczas którego opowiadał o kluczowych elementach gry takich jak system walki, dramatyzm fabularny oraz nagradzanie czynów gracza za pomocą reakcji otoczenia.
GDC 2008 - Fable2:The Big Three Features Revealed
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz