6 lip 2012

Making of Max Payne 3


Niedawno odbyła się premiera długo oczekiwanej gry Rockstara Max Payne 3. Akcja toczy się w Sao Paulo, zaś mistrzowsko budowany klimat nawiązuje do poprzednich części stworzonych przez fińskie Remedy. Z nowości dodano system osłon oraz możliwość tworzenia gangów w trybie multiplayer. Gra została wysoko oceniona przez prasę i ciepło przyjęta przez zgłodniałych wrażeń graczy. Dla niektórych uciążliwe wydają się bardzo długie cut-scenki, które są ceną za brak loadingów pomiędzy etapami. Jednak wysokiej jakości fabuła i narracja sprawiają, że zapomina się o pewnych niedogodnościach (np. brak dostępu do menu w dowolnej chwili). Rockstar zrobił też coś na czym inni połamali zęby (Bulletstorm), a mianowicie tryb bullet-time dostępny w multiplayerze.

Design and Technology Series [1/4]Creating a Cutting Edge Action-Shooter
Design and Technology Series [2/4] Visual Effects and Cinematics
Design and Technology Series [3/4] Bullet Time
Design and Technology Series [4/4] Targeting and Weapons
Multiplayer Gameplay [1/2] Part One
Multiplayer Gameplay [2/2] Part Two

Brak komentarzy: