8 gru 2011

Gameday 2011: Materiały konferencyjne


O Gameday 2011 pisaliśmy wcześniej. Teraz prezentujemy filmiki z wystąpieniami podczas tej konferencji.

Drago Entertainment Generowanie świata [1/4]
Drago Entertainment Generowanie świata [2/4]
Drago Entertainment Generowanie świata [3/4]
Drago Entertainment Generowanie świata [4/4]

Ether Fields Od zera do top 1 [1/7]
Ether Fields Od zera do top 1 [2/7]
Ether Fields Od zera do top 1 [3/7]
Ether Fields Od zera do top 1 [4/7]
Ether Fields Od zera do top 1 [5/7]
Ether Fields Od zera do top 1 [6/7]
Ether Fields Od zera do top 1 [7/7]

Reality Pump Two Worlds II Castle Defence [1/3]
Reality Pump Two Worlds II Castle Defence [2/3]
Reality Pump Two Worlds II Castle Defence [3/3]

Artur Gaszyniec Proces tworzenia gry na iPhone [1/5]
Artur Gaszyniec Proces tworzenia gry na iPhone [2/5]
Artur Gaszyniec Proces tworzenia gry na iPhone [3/5]
Artur Gaszyniec Proces tworzenia gry na iPhone [4/5]
Artur Gaszyniec Proces tworzenia gry na iPhone [5/5]

Artifex Mundi - projektowanie i produkcja gier casual typu HOPA [1/4]
Artifex Mundi - projektowanie i produkcja gier casual typu HOPA [2/4]
Artifex Mundi - projektowanie i produkcja gier casual typu HOPA [3/4]
Artifex Mundi - projektowanie i produkcja gier casual typu HOPA [4/4]

Nicolas Entertainment Group - Tworzenie i animowanie postaci [1/2]
Nicolas Entertainment Group - Tworzenie i animowanie postaci [2/2]

The Farm 51 - Game Design w pigułce [1/3]
The Farm 51 - Game Design w pigułce [2/3]
The Farm 51 - Game Design w pigułce [3/3]

The Farm 51 - Mechanika rozgrywki w grach akcji [1/4]
The Farm 51 - Mechanika rozgrywki w grach akcji [2/4]
The Farm 51 - Mechanika rozgrywki w grach akcji [3/4]
The Farm 51 - Mechanika rozgrywki w grach akcji [4/4]

The Farm 51 UDK narzędzie dla niezależnych deweloperów [1/3]
The Farm 51 UDK narzędzie dla niezależnych deweloperów [2/3]
The Farm 51 UDK narzędzie dla niezależnych deweloperów [3/3]
Reality Pump O pisaniu gier wideo [1/5]
Reality Pump O pisaniu gier wideo [2/5]

Reality Pump O pisaniu gier wideo [3/5]
Reality Pump O pisaniu gier wideo [4/5]
Reality Pump O pisaniu gier wideo [5/5]

Reality Pump Balansowanie gier. Pułapki są wszędzie [1/6]
Reality Pump Balansowanie gier. Pułapki są wszędzie [2/6]
Reality Pump Balansowanie gier. Pułapki są wszędzie [3/6]
Reality Pump Balansowanie gier. Pułapki są wszędzie [4/6]
Reality Pump Balansowanie gier. Pułapki są wszędzie [5/6]
Reality Pump Balansowanie gier. Pułapki są wszędzie [6/6]

Nicolas Entertainment Techniki tworzenia normal map [1/4]
Nicolas Entertainment Techniki tworzenia normal map [2/4]
Nicolas Entertainment Techniki tworzenia normal map [3/4]
Nicolas Entertainment Techniki tworzenia normal map [4/4]

Nicolas Entertainment Semi Procedural Animations [1/4]
Nicolas Entertainment Semi Procedural Animations [2/4]
Nicolas Entertainment Semi Procedural Animations [3/4]
Nicolas Entertainment Semi Procedural Animations [4/4]

Panel Dyskusyjny [1/8]
Panel Dyskusyjny [2/8]
Panel Dyskusyjny [3/8]
Panel Dyskusyjny [4/8]
Panel Dyskusyjny [5/8]
Panel Dyskusyjny [6/8]
Panel Dyskusyjny [7/8]
Panel Dyskusyjny [8/8]

Brak komentarzy: