GRIN to szwedzkie studio deweloperskie znane z futurystycznych wyścigów Ballistics (2001, PC) oraz dwóch części Ghost Recon Advanced Warfighter (2006, 2007) dla Ubisoftu. Ich najnowsze znane tytuły to remake Bionic Commando: Rearmed (2008, PC, Xbox Live, PSN) i Bionic Commando (2009, Xbox 360, PS3) dla Capcomu. Studio mieści się w Sztokholmie i liczy około 200 osób. W 2008 roku serwis Gamereactor przeprowadził interesujący wywiad z współzałożycielem GRIN, który opowiada w nim o dawnych i przyszłych projektach firmy.
The Story of Grin [1/3]
The Story of Grin [2/3]
The Story of Grin [3/3]
Poniżej materiał z wizyty w studiu GRIN.
GRIN Studio Tour [1/2]
GRIN Studio Tour [2/2]
A tak bawią się pracownicy w biurze :)
GRIN Olympics
GRIN Sankta Lucia
1 komentarz:
Pechowy moment wybraliscie - Grin wlasnie padl, moze za duzo sie bawili :/
Prześlij komentarz